Created with Sketch.
Зауытқа экскурсия жасау
8 800 080 33 37шұғыл мәселелер бойынша шұғыл байланыс желісі
8 800 080 33 37 — шұғыл байланыс желісі, тәулік бойы
Зауытқа экскурсия жасау

EFES KZ INTRAPRENEURSHIP – КОРПОРАТИВТІК ІШКІ КӘСІПКЕРЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ

EFES KZ Bootcamp/Acceleration Ішкі кәсіпкерлік Хаб бағдарламасы

11 мамыр күні EFES Қазақстан инновациялар мен кәсіпкерлікті дамыту және корпорацияда сананың өзгеруін бастау үшін Корпоративтік кәсіпкерлік бағдарламасын іске қосты. Бұл қызметкерлерге компания ішінде жұмыс істей отырып кәсіпкерлік деп аталатын саяхатын бастан өткеру ұсынылатын бағдарлама.

Осы жылы қатысушыларға үш басым бағыт бойынша жоба идеяларын ұсыну ұсынылды:

  • Green Transition

  • Beyond Beer

  • Smart Digital Solutions

Екі апта ішінде қызметкерлер бағдарламаға 61 өтінім берді. Нәтижесінде ең перспективалы 8 идея таңдалды, олардың командалары акселерация бағдарламасына еніп, тәлімгерлермен және сарапшылармен бірге өз идеяларын растады. Барлық 8 команда Discovery Bootcamp бағдарламасынан өтіп, Алматыдағы Барвиха Барында Anadolu Efes компаниясының топ-менеджменті мен өкілдерінен тұратын Инновациялар кеңесінің алдына шығуға мүмкіндік алды .

Мұнда ұйымдастырушылар питчинг үшін таңдаған идеялар:

  1. Алынған косметика және жеке күтім өнімдері. Команда: Филипп Степанов, Динара Тәжіқұлова, Гауһар Сейілова.

  2. 1Hub: Дарынды адамдардың кездесуі үшін орталық. Команда: Светлана Чванова, Оксана Тимофеева.

  3. Көшедегі мобильді азық-түлік дүкендері. Команда: Анастасия Скопцова, Ялкунжан Мұхтаров, Айгүл Рахимбекова.

  4. Efes KZ сыра жеткізуіне онлайн жазылу. Команда: Әлішер Ғұбайдуллин, Айжан Садық, Элиза Конусова, Мурзахан Шураев.

  5. Кептірілген дистилляторлар Еріткіштері бар дәндер . Команда: Анастасия Бейзе, Гауһар Өмірбек, Светлана Давыденко.

  6. Ақылды қолданбаны сату нүктесіндегі өнімдердің қалдықтарын қадағалау. Команда: Дана Нұрәділ, Диана Исмаилова, Мәди Матанбай, Ақзира Манашева.

  7. Сандық салқындатқыш. Команда: Әли Садықов, Дархан Омаров, Алина Кондрашина, Фармуда Халисова.

  8. Пробиотиктері бар алкогольсіз сыра. Команда: Әлия Тапенова, Ксения Сикорская, Дина Телеуова.

Ал қатысушылардың позициясын қазылар алқасы бағалады: бас директор Ертан Курт , Anadolu Efes стратегия, инновация және кәсіпкерлік жөніндегі директоры Туба Гөкджан , CORE стратегиясы серіктесі Джейсон Лау, үкіметпен және корпоративтік байланыстар жөніндегі директоры Шыңғыс Қаскеев , техникалық директор Федай Кошкун, HR директор Фатих Тексал , қаржылық директор О. Бағырған .

3 жоба Discovery BootCamp Demo Day жеңімпазы атанды және 3 айлық инкубацияға көшті, онда әр командаға өз идеяларын одан әрі жүзеге асыру үшін бюджет беріледі:

  • 1Hub: дарынды адамдармен кездесу орталығы

  • Сыраны ерігіш заттары бар құрғақ спирттік сүзбеге өңдеуге арналған толық желі

  • Сату нүктелеріндегі өнім қалдықтарын қадағалауға арналған қосымша.

EFES KZ INTRAPRENEURSHIP HUB ИНКУБАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ

Акселерациядан кейін 3 команда шілдеден қазанға дейін созылған Efes KZ Intrapreneurship Hub инкубациялық бағдарламасына көшті, нәтижесінде жобалар өздерінің бизнес және қаржылық модельдерін дамып, өз идеяларын MVP-ге айналдырды, сонымен қатар клиенттерді тартып, алғашқы сатылымдар жасады.

Инкубациялық бағдарламаның қорытындысы бойынша Vita Group командасы 14 фермер клиенті мен 3 дилермен жұмыс жасай бастады. Жоба шикі бардтарды өңдеумен айналысады және команда 4 адамнан тұрады: Анастасия Бейзе, Светлана Давыденко, Гаухар Өмірбек және Филипп Степанов. Пилот кезеңінде команда 4,1 млн теңге табыс тауып, таза пайдасы шамамен 480 мың теңгені құрады. 10 тонна құрғақ барда мен 16 тонна жем сатылды, сонымен қатар олардың тұтынушылары өнімді сататын 14 фермер мен 3 дилер болды. Команда өзінің бәсекелестік артықшылығын анықтай алды – жеткізуді жүзеге асыру, сондай-ақ жылдық келісімшарттар аясында команда өз қоймаларында жем сақтауға және қажет болған жағдайда клиенттерге жеткізуге дайын.

Коммерцияландыру кезеңінде команда жабдықты іздеумен, сондай-ақ жануарлардың әртүрлі түрлеріне арналған бірегей жем формулаларын шығарумен айналысатын Корм Hub компаниясымен бірлесіп жұмыс істеуді жоспарлап отыр.

Құрамында Дана Нұраділ, Әли Садықов және Әлия Тапенова бар Aluan жобасы дүкендердегі тауарлардың қалдықтарын бақылауға көмектесетін Aluan қосымшасымен айналысады. Жоба үш "қиыншылықты" шешеді: нақты уақыттағы деректердің болмауы, қоймадағы тауардың жетіспеушілігі және ұзақ мерзімді перспективада тұтынушының жоғалуы. Барлық ірі FMCG компаниялары бұл мәселеге тап болады. Қазақстанда 100 мыңнан астам сауда нүктесі бар. Орташа алғанда, сату өкілдері оларға аптасына 2 реттен көп емес бара алады. Қолданба тоңазытқыштағы немесе сөредегі өнімдермен суретке түсіріп, суреттерді бізге жіберетін кез келген пайдаланушының сату өкіліне айналдыра алады. Пилот кезеңінде Алуанда күн сайын фотосуреттер жіберетін 100 адам болды. Суретті кем дегенде бір рет жіберген барлық пайдаланушылардың саны 350 болды. Негізгі аудитория-студенттер мен үй шаруасындағы әйелдер. Осының арқасында пилоттық жоба барысында 1 мыңнан астам сауда нүктесін қамтуға мүмкіндік туды. Бұл өз қызметкерлерді жіберуден 10 есе арзан. Орташа B2B-де аптасына үш рет бару керек 20 мың сауда нүктесі бар. Компания үшін бұл бір нүктеге 70 центтен келеді. Пайдаланушылар бір дүкенге 150 теңге алады.

1hub үшінші жобасы, оның негізін қалаушылар Светлана Чванова мен Оксана Тимофеева-күндізгі уақытта бос орындары бар пабтар мен мейрамханаларды фрилансерлер мен қашықтан жұмыс істейтін адамдар үшін жұмыс кеңістігі желісіне айналдыруды ұсынды. Бөлмені сатып алудың немесе жалға алудың орнына сіз күн сайын өзіңіз үшін жаңа кеңістікті таңдауға мүмкіндік беретін абонемент сатып ала аласыз. Бұл бизнеске дәстүрлі шығындарының шамамен 17% үнемдеуге мүмкіндік береді. Бұл жағдайда жалдау ақысын, қызметкерлердің жалақысын, коммуналдық қызметтерді, әрлеу мен жиһазды төлеудің қажеті жоқ – бұл қаржылық міндеттемелер мекеме иелеріне жүктеледі. Мұндай форматтар АҚШ-та, Жапонияда және Еуропа елдерінде кең таралған, онда олар керемет экономикалық тиімділікті көрсетеді. Инкубация кезінде команда 6 тұрақты клиенттер мен 70 абонемент сатып алуға өтініштер жинап, 4 мекемемен серіктестік құрды және B2B-мен жұмыс істеуде белсенді қозғалады. Бұл қызмет жұмыскерлер саны өсіп келе жатқан, бірақ олар кеңселердің аумағын кеңейтуді қаламайтын көптеген ұйымдар үшін шешім бола алады. Құрылтайшылар шешімнің артықшылықтары туралы айтуға болатын бизнес пен стартаптар үшін шеберлік сабақтарын өткізе бастады. Олардың біреуіне 20-дан астам адам тартылды. Сонымен қатар, команда блогерлермен жұмыс істеуді, көбірек таргетті пайдалануды жоспарлап отыр.

2023 жылғы 8 қарашада өткен инкубация күнінің Дэмо қорытындысы бойынша 1HUB және Vita Group екі жобасы коммерцияландыру кезеңіне өтіп, одан әрі даму үшін Efes Kazakhstan-дан инвестициялар алды. Коммерцияландыру аяқталғаннан кейін инвестициялық комитет осы ішкі стартаптардың компаниядан спин-офф арқылы шығуын немесе жаңа ішкі бөлім құрылуын шешеді.

Айта кетейік, Бас кеңсені санамағанда Қазақстандағы қатысуға өтінімдердің рекордтық санымен және қатысудың жоғары деңгейімен ерекшеленге алғашқы рет іске қосылған EFES KZ Intrapreneurship Hub ішкі кәсіпкерлік бағдарламасы.